3 roky na trhu
200+ klientov
66 krajín
11 jazykov
1200+ vyriešených prípadov

Riešenie pre spotrebiteľské spory a sťažnosti

Youstice je jednoduchá cloudová aplikácia na riešenie podnetov a sťažností od zákazníkov. Sprievodca prevedie zákazníka podaním sťažnosti a predajca na prípad odpovie len niekoľkými klikmi. Celá komunikácia je prehľadná a rýchla.

Aplikácia je dostupná v 11 jazykoch, vďaka čomu odbúrava jazykovú bariéru pri komunikácii so zákazníkmi zo zahraničia.

Predajca môže využiť aj modul alternatívneho riešenia sporov, ktorý umožní zákazníkovi obrátiť sa na nezávislého posudzovateľa. Tým si splní legislatívnu povinnosť vyplývajúcu zo Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

Naše služby

    • BASIC - evidencia a odpovedanie na sťažnosti, notifikácie, modul alternatívneho riešenia sporov.

    12 €/mesiac

    • STANDARD - Basic + správa užívateľov, viacero obchodov pod jedným účtom, integrovaný prekladač, filtrovanie prípadov, pokročilé štatistiky.

    30 €/mesiac

    • ENTERPRISE - Standard + pokročilá integrácia, API, prispôsobenie, prizvanie tretej strany do prípadu.

    100 €/mesiac

    • NA MIERU - manažment sťažností pre väčšie spoločnosti, online trhoviská alebo individuálne riešenie. Radi Vám poskytneme konzultácie a ponuku.

Spoznajte nás lepšie na sociálnych sieťach

Medzi našich klientov patria

Benefit pre vás

S kódom "pricemania-katalog" získate zľavu 20 % na prvých 6 mesiacov používania, ktorú je možné využiť na akýkoľvek balíček z ponuky.  

arrow
foto Adam Chalupecký CEO, Youstice
Pozrite si aj ďalšie firmy z kategórie

Starostlivosť o zákazníkov